فروشگاه کی پاپ

پست1

سلام دوستان عزیز

توی وبلاگ تماما کارهای کی پاپ قابل سفارش هست و ارسال به تمام نقاط صورت میگیره

و اگر سقف سفارشتون به حداقل 400 هزار تومان برسه ارسال پیک رایگان هست

ممنون میشم از همتون که وبلاگ رو فالو کنید و تبلیغ کنید تا دوستان از وجود این فروشگاه اطلاع پیدا کنند

و هر کسی هم خواست میتونه توی بخش خصوصی راجبشون از بنده سوال بپرسه

 

+این هایی که اینجا میزارم از من نیست. از همون دوستیه که بهتون گفتم. اون به من میده و میزارمشون. سوالیم راجبشون داشتین از من بپرسین اینجا بعد من ازش میپرسم و بتون میگم.اگه هم خواستین شخصا با خودش حرف بزنین. تو هر پست من آدرس سایت اصلیشو میزارم با خودش راجب چیزایی که میزارم حرف بزنین

مرسی از همتون

میگمم می شه عکسس از بلک پینکم برای فروش بزاریییییی

عکس برای چاپ؟

نه مثلا فتو بوک اینا رو

فتو بوک فک نکنم انجام بده ولی چاپ انجام میده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
توی این وبلاگ دست سازه های نمدی و دیوار کوب های سفالی و چاپ عکس مخصوص "کی پاپ" به فروش میره
و پرداخت نیز اینترنتی و از طریق درگاه پرداخت صورت میگیرد
ما براتون یک ارسال ایمن رو تضمین میکنیم
Designed By Erfan Powered by Bayan